Tisdag 30 Juni !

Mitt internet funkar här :)

Har inte hunnit va här i ett dygn ens och myggen älskar mig redan , Bara igår fick jag tre mygg bet . Jag får panik det bara kliar och kliar . Min bästa vän just nu är myggmedelet . Och senare idag ska vi till ett apotek så jag kan handla medel mot klådan .. Jag luktar ju riktigt gott efter myggmedlet " Eller inte" men det är det fan värt om dom låter mig vara !!

Nu ska vi snart köra till Åre för att kanske åka upp i åreskytan och jag vågar , Är ju högdrädd till tusen. Sen ska vi även besiktia bilen . Så nu får ni hålla tummar och tår för att den ska gå igenom . 

Vi har många planer på vad vi ska göra här upp :) Inte en ända dag utan något att göra har vi .. Vi ska åka till Jamtli och gå där en hel dag , Ska få ta foto när vi har gamla kläder och så på oss :) kommer bli skit kul . Sen vill jag gå på deras djurpark här uppe sen blir det fiske och kanske lite golf ..  

Igår när vi kom upp va älsklingens syster med familj oxå här hans mamma hade lagat lasange som älsk hade beställt sen blev det choklad tårta :) mycket gott ..

Nu har jag äntligen fåt se Östersund utan snö :)

Nu kallar härtat att vi ska köra..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: cecilia

hoppas ni får dety underbart där uppe.:) puss älskar diig

2009-06-30 @ 11:49:10
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0