Hopp

Har varit lite dött här inne dom senaste dagarna , men har mycket i mitt huvud !

Har ialla fall kommit hem till Landskrona igen , och det är skönt att vara hemma . Som alla säger borta bra men hemma bäst :)

Jag har även varit upp i Norrköpning med min mamma och liten del av släkten för att fira mitt kusinbarn Johan som tog studenten :) Va riktigt roligt att åka upp och överaska honom :) Han visste inte att jag och mamma skulle följa med upp :) Men han blev jätte glad och överaskad , så vi lyckades :)

Pappa blir bara bättre och bättre för varje dag som går :) Och det är jätte skönt att se. Efter en sån operation där dom går in i huvudet och tar ut en tumör som va stor som en apelsin  " Ja ni läste rätt , den va stor som en Apelsin" så har han återhämtat sig jätte bra . I onsdes så blev han förflyttad till Malmö där han fick ligga i en dag sen fick han komma hem på permiss till måndag morgon då han fick åka in och ta bort klamrarna i huvudet som dom sat ihopa såret med sen blev han hem skickad igen . Sen idag åkte jag in med honom för han va tvungen att va där när ronden skulle gå och då skrev dom ut honom :) dom väntar bara på provsvaren som förhoppningsvis kommer om några dagar . Är fruktansvärt nervös,rädd och orolig för vad provsvaren ska säga . Jag hoppas inerligt att det är en godartad tumör .Jag hoppas verligen att han slipper cellgifter och strålning . Men nu kan vi bara hoppas och det är det ända vi gör . Han ska bli bra igen , min älskade pappsi <3 Nu glädjer vi oss åt att han har blivit så bra efter operationen och vi hoppas på att det ska fortsätta i detta spår ..  Min pappa är stark så är det bara . Nu finns det bara Hopp i våra tankar, Hopp om att provsvaren är bra .  <3

Har ialla fall fått ett glädjande besked och det är att jag Emelie Andersson kommer sätta sig i skolbänken igen den 17 Augusti och läsa upp mina betyg :)  Trodde aldrig att jag skulle sätta mig och plugga igen . Som min pappa sa till mig idag " Emelie jag trodde aldrig att jag skulle få höra dig säga att du tycker det ska bli kul att plugga :) Du som alltid sagt Aldrig mer Skola  " Haha det var inte bara mig själv jag chokade med att söka in till komvux ;)

Oj nu blev detta ett långt inlägg , så är det när man är dålig på att skriva sen när man väl ska skriva så måste man skriva av sig allt ..

Men nu ska jag ringa och terra Jessica ;) Mohhaha ...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Om du hade skärpt dig innan hade du sluppit VUX nu =) hehe

Skönt det med din pappa. kramar

2009-06-17 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0