Styrka och Ork !

Jag undrar var man får orken och styrkan ifrån? Mitt liv har ändrats på bara en kort tid. Och jag kan fortfarande inte fatta det . Först min kusin sen min mammas vän sen ska min mamma seperera och bara det känndes riktigt jobbigt och jag undrade om man kunde orka mer och övan på allt ihopa blir pappa sjuk . ! Var fan ska detta sluta?

Igår fick jag äntligen träffa pappa efter operationen , han är pigg och glad och det är starkt efter en sånt ingrep . Det var så skönt och få se honom skratta och få prata med honom . Han kommer att stanna i Lund tills på onsdag vad vi vet nu sen blir han förflyttad till Malmö . Han kommer inte få komma hem fören provsvaren har komit och dom hoppas vi på är POSETIVA . Jag orkar inte med mer negativt nu . Men man måste ju hela tiden va förbered på det värsta .

Idag har vi varit uppe på pappas jobb och lämnat två tårtor som Tack . Körde även till MFF shopen och köpte en keps till pappa :) Monica handla ett par kalsonger till honom och en flagga dom ska ha i trädgården :) Sen har vi kollat lite skor vi skulle handla ett par inneskor till pappa som han kan ha på sjukhuset . Nu sitter vi ute i kolonin och fikar , mamma kommer snart på en kopp kaffe :) Och vid 6 tiden ska vi köra och hälsa på Pappa :)

Vi bor just nu ute hos Monica i Kolonin , hon ville ha sällskap och jag tyckte det blir för mycket att köra från Landskorna till Lund eller Malmö varje dag . Jag skulle ha jobbat denna veckan men sjuka mig , det är alledes för mycket i mitt huvud nu så jag klarar inte av det . Ska åka och hälsa på barnen nästa vecka och ge dom lite glass. Fick ju gå så hastigt i fredes .

Nu ska jag gå ut och kolla vad min man gör , han är ute i trädgården och fixar :), fixar det pappa inte har haft ork till . Han är världes bästa . Utan honom nu hade jag inte klarat detta . Jag älskar honom över allt annat . Han är det absolut bästa .

Och ännu ett stort TACK till alla mina vänner som finns här för mig , Det betyder mer än vad ni tror . JAG ÄLSKAR ER ALLA  <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag finns alltid vid din sida snutt! bara att ringa om de är nåt, dag som natt.

Håll ut. Vändningen kommer. jag vet hur det är när allt skit kommer samtidigt, tro mig. Men det vänder till slut.

Älskar dig snutt! Du är guldvärd! <3

2009-06-09 @ 17:57:38
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0