Hur mycket orkar man ?!

Jag vet inte var jag ska börja ? jag har så mycket i mitt huvud som jag måste få skriva av mig !

Vi har fåt svar på min pappas provsvar och han kommer få strålning och cellgifter . Dom har ju inte kunnat plocka bort hela tumören för den lilla bit som sitter kvar sitter på ett dumt ställe så tar dom bort den kan dom skada hjärnan . Hans tumör heter Gliom och på en skala där 1 är den barn får och 4 så kan man inte mycket göra så ligger pappas mest på 2 och en liten del på 3 . Dom kommer aldrig kunna "Friskförklara" pappa på grund av att en del sitter kvar som kan växa . Cellgifterna och strålningen ska få den att skrumpna och vi hoppas över allt att den inte växer . Dom kommer ha koll på pappa genom en rönken som han kommer få göra var 3 till 6 månad . Jag hatar orden att dom inte kommer kunna friskförklara honom och att den kan växa men jag vet att min pappa är stark och han kommer fixa detta ..

idag hände det som inte fick hända . Min mamma har blivit inlagd på sjukhus . Hon har måt dåligt kräkt och haft problem med magen . Vi trode först det var något hon hade ätit så hon blivit matförgiftat , Kräkningarna sluta men hon hade fortfarande ont i magen . Då trodde vi att det berode på magkatarren som mamma har. Efter allt som hänt och händer så är det inte så konstigt om den hade sat igång . Men det blev inte bättre så vi alla sa till mamma att ringa sin läkare eller vådcentralen . Idag fick vi henne till att göra det och dom sa att det värkar vara blindtarmen eller någon annan inflamation så hon fick åka ambulans till Malmö . Nu ikväll har vi fått svaren på rönken hon gjorde och det är blindtarmen så nu ikväll eller inatt kommer hon bli opererad :( Mamma jag vet att du är stark , du kommer snart vara hemma igen <3

Jag undrar när detta helvete ska sluta ! Jag orkar snart inte mer .. Först min Pappa sen min mamma  . Vad har man gjort för att förtjäna det ? Allt detta har hänt på mindre än en månad . Jag menar vad fan är odsen för det ? Mina tankar bara åker runder i mitt huvud , Jag fattar inte att detta händer . Jag vill bara lägga mig ner och försvinna och vakna upp när allt är bra igen . Hur fan tar man sig igenom all denna skit ?  Snälla låt allt bli bra igen . Låt Mammas operation gå bra och låt pappas behandling gå bra .. Jag kommer inte klara av mer dåliga besked .. Det räcker nu .. Jag klarar inte av mer ..

Mamma och Pappa jag älskar er . Jag klarar mig inte utan er. Ni är det bästa , Vad skulle jag gjort utan er ? Ni är det bästa i mitt liv . Jag vill ha er i mitt liv tills ni blir minst 90 år och snälla låt det bli så .. Jag Älskar Er  Världens bästa Mamma och Pappa <3



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

<3<3<3<3 Älskar dig!!

2009-06-27 @ 10:21:39
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Skickar en stor styrkekram till dig och din familj

2009-06-27 @ 11:42:02
URL: http://miasradqvist.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

Jag håller verkligen tummarna för att det ska fixa sig, förbli stark det kan du<3

2009-06-27 @ 13:45:58
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0