12 Mars

Nu har det tagit sån tid igen för mig att skriva !! " Dåligt Dåligt " 

Kan med glädje berätta att nu har jag bestämt mig för att gå komvux till hösten , Jag och Marie sökte dit för en vecka sen .. Så nu är det bara den eviga väntan tills Midsommar då man får reda på om man kom in eller inte .. Har faktiskt aldrig känt så mycket posetivt för att plugga som jag gör nu , ska bli så skönt att få ett komplett gymnasiebetyg så man kan söka till högskolan .. 

För snart en vecka sen va Marie här och hälsade på :) Vi hittade på en massa roligt . Kommer bli helt underbart när hon flyttar hit till oss i Landskona ..

Annars har det inte hänt för mycket som är intressant för er att läsa .. Ska försöka bättra mig på att skriva men har värkligen inte haft så mycket lust .. Känns ialla fall som våren är på väg :) Och det är bara så underbart .. Om nästan exat en månad åker Älsklingen och jag till Stockholm . :)

Nu tänkte jag städa lite här hemma sen ikväll blir det tvätt och innan det ska jag nog hinna med att träffa Johanna snutt :)

Ha det underbart :)

Jag längtar tills dom här undebara kvällarna kan börja igen :)  " ja snutt det är du på bild" ;)

Ge mig vår NU :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

usch hemskt bild:P hehe. ja ge oss SOMMAR !!! sorry att ajg inte har bloggat sj men fan pallar inte bara.. menmen höres sen snutt"! =) älskar dig !<3

2009-03-13 @ 14:34:09
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Jag :)

Nu får du ta och skärpa dig med bloggandet. Nu har jag gått in på din blogg helt i onödan flera dagar i rad :D

2009-03-17 @ 23:44:29
URL: http://fakkjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0