18 Mars

Nu är jag äntligen klar med städningen och tvätten :) 

Nu väntar jag på att Johanna ska ringa så ska vi ut och gå i det fina vädret :) Känns ju som om våren börjar komma nu , och det är ju bara så efterlängtat .. Man mår ju så mycket bättre när solen skiner ..

Dagarna som gåt har jag jobbat , Och helgen blev det en hel del gjort . I fredes följde jag med Johannas mamma ut till Svalöv för att kolla när Johanna och Jenny spelade match . I lördes träffa jag Sara på dagen och vi va ute och gick nästan 4km riktigt skönt var det, på kvällen va det Avsparksfest som Johanna och Jennys fotbollsklubb ordnat . Blev en nykter kväll för mig men det var roligt ändå . Jätte god mat och lite dans :) I söndes följde jag med Johanna och Jenny till Trelleborg där dom skulle spela match. Jessica kom med dit :) på söndagkväll blev det handbollsmatch :)

Nu ringde Johanna så nu ska jag gå och ta mig en frukt att äta innan vi ska ut och gå ..

Ha en bra Onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0