Seg söndag !

Känns värkligen som söndag idag , inget bra väder så man bara ligger i soffan och latar sig .. Men jag klagar inte det är sjukt skönt .. Har fåt jätte ont i min rygg vet inte vad jag har gjort , sen har jag träningsvärk i benen sen gymmet igår ..

Idag skulle jag igentligen följt med till Kävlinge för att kolla när Jenny och Johanna spelar match men jag va så trött i hela kroppen så jag orkade inte .. Va och kolla på dom igår , stod och frös i två timmar . När jag kom hem tog det mig över två timmar att få tillbaka värmen .. Men dom vann :) Och dom spelade en riktigt bra match :) . Igår kväll va vi hos Bobba han hade lite fest , jag va nykter :) Hade en jätte trevlig kväll ..

Nu vill jag ha tillbaka vår vädret :)

Nu ska jag göra mig några ägg knäckemackor sen lägga mig i soffan igen . :)

Ha en bra Söndag !

En liten bild på min nya vårjacka som jag införskaffat mig :) 

           

Kommentarer
Postat av: Jag :)

Skitsnygg :)

2009-03-23 @ 20:48:59
URL: http://fakkjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitsnygg :)

2009-03-23 @ 20:50:09
URL: http://fakkjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0