Sol Sol Sol :)

Solen skiner för fullt och det känns värkligen som att våren är på väg :) Och jag bara älskar det .. Väntar nu på att Johanna ska ringa så ska vi gå ner i stan en runda kolla lite och hon ska in på kompetensforum och prata lite om kurser hon tänker läsa till hösten .. Sen ska vi bara gå och njuta av detta underbara väder vi har ..

Igår va jag och jobbade , helt underbart vi va ute den mesta tiden . Så varmt och skönt .. Vi åt även mellis ute och det älskade barnen :) När jag körde hem från jobb igår va det hela 9 grader ute och jag slutade vid 5 tiden :) Våren är mer än välkommen ..

Nu är äntligen helgen här, men vad som händer denna helgen vet jag inte . Är lite oklart om Gustav kommer åka upp till Stockholm eller inte idag och stanna över helgen .. Kanske ska köra in till Pappa om min kära syster ska dit och hälsa på .. Hon kom hem från Thailand inatt så hade varit kul och få träffa henne och va lite avensjuk på hur brun hon är .. Sen hoppas man ju på en liten present ;) Är ju så nyfiken på vad hon har hittat på där nere och ännu mer nyfiken på alla bilder hon tagit :)
annars får vi se vad helgen har att erbjuda, faktiskt skönt att för en gång skull ha en oplanerad helg, det brukar vi inte ha .. :) Men jag älskar att ha saker att göra ..

Nä nu ska jag gå och göra mig klar sen kolla och se vad mitt konto har att erbjuda kanske kan bli en vår jacka idag :) Har ju spanat in en väldigt länge . Eller kanske en liten tunika .. vem vet ..

Ha en underbar fredag mina vänner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0