Underbar Måndag !

Nu har jag varit vaken sen kl 7 och jag börjar inte jobba fören kl 9 . Men kunde knappt somna om när Älsklingen gick till jobb sen bara någon minut efter ringer dom från jobb men tyvärr var jag redan uppbokad sen kunde jag inte somna om igen. Det underbara vädret fick mig att gå upp :)

Så idag blir det jobb till kl 13 som det ser ut nu sen blir det hem och röja lite här hemma , sen blir det nog en runda till gymmet med ..Får se vad dagen har att erbjuda .. Men träna några ben blir det dock inte idag .. Har fortfarande fruktansvärd träningsvärk .. 

Nu tänkte jag hoppa in i duchen sen göra lite frukost !


Ha en underbar måndag !

Bjuder på en vår bild från förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0