Biljetter !

Wow två inlägg på en dag ! Vad har hänt ? haha

Jobbet idag gick bra , visst va det som vanligt lite små tjafs , Men det är vi så vana vi på min avdelning .. Slutade klockan tre idag och när jag kom hem hade Älsklingen min storstädat lägenheten :) Så fint va här .. Sen körde vi och handlade lite mat sen har vi bara tagit det lugnt här hemma ..

Älsklingen har beställt biljetter nu till Östersund , han åker på torsdag morgon och kommer hem måndag morgon .. Han ska åka upp till sin Mamma för att vara med på sin mormors urnsättning. Jag har valt att stanna hemma då jag inte kan "eller har råd" att vara borta från jobb i tre dagar . Men vi ska åka upp till Östersund tillsammans i Juli månad :) men jag kommer sakna mitt Hjärta nu när han ska åka . Men som det ser ut nu så kommer jag nog åka till Trelleborg i helgen , men inget är bestämt får se vad jag känner för när helgen närmar sig . Men på söndag är det ju mors dag och då ska jag vara hos min Bästa och Älskade Mamma .

Nu ska vi snart äta mat :) Älsklingen gör Tacomackor , hoppas på det är gott " Vi har aldrig gjort detta förr " jag fick iden att laga pizza mackor så sa Gustav men vi kan ju ta taco krydderna och blanda i så vi får hoppas det blev gott .. Och jag kan säga att mackorna blev riktigt goda . Så det rekomenderar jag.

Ha en bra Måndagskväll :)

Jag i min nya tunika från Danmark !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0