Lördag

Jag får spel på denna hosta , har försökt att vila nu i över en timme men jag bara hostar och hostar, och inget hjälper mot det . Har tagit hostmedecin och druckit en massa vatten , tagit en halstablett men inget får denna rethosta att sluta. Det bara kitlar i min hals :(

Igår va vi i Köpenhamn :) Gick på ströget och kollade i affärer , sat oss och fika och Älsklingen och Robin drack öl "jag fick va nykter jag skulle köra hem" Sen gick vi in en runda på Tivoli och kollade sen blev det middag på Jensens så sjukt gott . Vid halv 7 tiden körde vi hem, blev en liten omväg då vi inte hittade ut till motorvägen . haha .. Jag fick med mig en jätte fin tunika hem :) Sen vid 10 tiden körde vi hem till Snutt och Fille :)

Nu ska jag snart hoppa in i duchen och fixa till mig för kvällen . Ska hem till Elle och Petter och dricka lite och spela spel :) Så roligt ska det bli :)

Ha en underbar Lördagskväll .

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0