Nu va det Måndag igen !

Nu va långledigheten slut och det är dags att snart köra till jobb . Idag känner jag inte alls för att jobba . Men men hoppas bara att det beror på att det är måndag och man vet att man har en lång vecka framför sig.

Igår va vi på kalas hos min Faster och Rolf :) Dom bjöd på jätte god mat och efterrätt. Sen fick man ju träffa kusinerna och det var ett tag sen .. Så det var jätte trevligt trots att jag inte alls kände för det innan på dagen . " Men det  kan beror på att man va slö och ville bara ligga i soffan" 

Lördagen va vi hos Elle och Petter och drack gott och spelade " Med andra ord" jätte roligt och trevligt hade vi .. Måste snart göras om igen. :)

Nä nu måste jag kila , måste typ köra nu för att hinna i tid till jobb, men först ska jag säga hejdå till min älskling som ligger och sover. Så avensjuk jag är på honom just nu ..


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0