Sjuker !

Nu har jag gåt och blivit sjuker .. Fick ringa jobb idag och säga att jag skulle stanna hemma , vilket jag igentligen inte ville. Men ska jobba imorgon så hoppas att det kommer kännas bättre då .. Har en riktig jobbig hosta och slem i halsen som inte vill släppa , tar både hostmedecin och någon tablett . Och förkylningen börjar med komma min näsa är stopp och jag har ont för jag snyter mig hela tiden . haha .. Nu ska jag inte gnälla mer ...

Jag gör inte så mycket på dagarna förutom att jobba och träna om jag är frisk vill säga .. Men i helgen körde jag,Jessica och hennes mamma upp till Ullared :) Shoppade en hel del fina saker , så nöjd är jag . I söndes så körde jag till min pappa för att umgås lite med familjen och kolla på när Malmö slog Djurgården med 2-1 :)  Tyvärr va vi inte på stadion och kolla utan såg det på tv ..

Annars händer det inte för mycket . I helgen ska vi åka till Trelleborg :) På lördag blir det grillning och kubb hos mamma om det är fint väder . Annars blir det bara att ta det lugnt :)

Som det ser ut nu så kommer jag ha jobb i alla fall Maj ut :) det hade varit toppen .. Men som sagt jag jobbar där till chefen ringer och säger att jag inte behövs mer .. Så från mitten av Juni till mitten av Augusti kommer jag att gå hemma . Förskolan jag jobbar på kommer slå ihopa sig i mitten på juni och dom behöver inga sommarvikarier .Älsklingen min har med sökt till komvux så som det ser ut nu ska vi plugga båda två till hösten,och då kommer vi båda att gå hemma i sommar .. Så nu kan vi ta våra små turer till Östersund och till Stockholm :) För nu har vi ju nästan två månaders "semester" tillsammans ..

Imorgon kommer min älskade Marie upp för att kolla lägenhet här i Landskrona :) och jag ska följa med .. Ohhh vad jag längtar tills du flyttar upp :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

men jobbar inte gustav? hur ska ha kunna plugga då? allt bra annrs gummsn? puss älskar dig

2009-05-13 @ 06:50:28
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: cecilia

hej gumman.

ok.

ja frederik har inte heller något jobb. han fick gå i början på mars men sedan har han tagit ut all sin semester så han har typ bara varit arbetslös i 1-2 veckor. men som det ser ut nu har han fått jobb som svetslärare på en gymnasie skola i malmö. kul:)



jo det är bra med mig.

händer i helgen då? puss älskar dig

2009-05-14 @ 07:38:21
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0