Torsdag

Godmorgon !!

Körde älsklingen till tåget för en stund sen , han åker till Östersund idag och kommer hem på måndag morgon . Så jag har haft en extra lång morgon innan jobb . Men nu börjar det så smått närma sig att jag måste köra. Är inte jätte sugen på att jobba , har stängning idag och det är mindre kul ..

Har nu fått reda på att jag inte har jobb mer än till den 12 Juni , lite tråkigt med tanken på pengarna men att slippa allt som händer där kommer vara jätte skönt .. Att slippa jobba med tanten jag jobbar med kommer vara underbart . Den 12 skulle ha varit min sista dag men jag sa till att jag redan kommer gå den 10 för jag ska åka iväg den 11 ..

Imorgon åker jag till min älskade mamma :) Ska vara där hela helgen .. Kanske ska åka till Ikea och kolla på lite möbler sen hoppas vi på fint väder så man kan göra saker ute.. Sen på söndag är det ju morsdag och jag måste hitta något fint till min mamma. Hon förtjänar det bästa <3

Nä nu ska jag göra mig klar för jobb , Hoppas dagen går fort ...

Puss och Kram

Jag och min Älskade mamma på min Student !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0