Torsdag

Fotbollen igår va väl ingen jätte höjdare , tyvärr slutade matchen 0-0 . Men Malmö förtjänade faktiskt 3 poäng som spelade riktigt bra hade bra chanser på mål men tyvärr har dom ju riktigt svårt för att sätta bollen men jag hoppas att detta vänder snart . 

Gud va skönt det va att få sova ut idag :) Vaknade vid 10 tiden men låg och drog mig till kvart över , rikigt skönt att veta att man inte skulle upp för att gå till jobb :) Har precis tagit mig en duch och nu duchar älsklingen vi ska snart hämta upp Robin för att hitta på något äventyr .. Och planera lite om Köpenhamn som vi har planerna på att köra till imorgon.

Min förkylning vill inte he med sig , igår kom smaken och lukten tillbaka imellan åt , men nu är den som bort blåst igen . Jag blir galen på detta . Och denna jävla hosta vill värkligen inte försvinna .

Nä nu ska jag göra vid mig innan vi ska köra ..

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0