Ingen Rubrik !

Jaha då har ännu en helg paserat oss ! Denna helgen har vi varit hos min älskade mamma :) Haft en jätte mysig helg har hälsat på min kusin , sen har jag träffat Marie en stund och i lördes va vi hemma hos Jessica och Martin och kollade på Eurovision Song Contest . Tyckte helt klart att rätt låt van för en gångs skull .. Men tyckte faktiskt att sveriges låt skulle komma bättre än på 21 plats . Men där va många bra låtar med i år ..

Väntar nu på att klockan ska bli 09.00 så jag kan sätta mig i bilen och köra till Vårdcentralen , fick en tid idag 09.20 så nu hoppas jag att dom kan ge mig något så jag kan bli frisk , jag är trött på detta nu . Har inte haft smak eller lukt på en vecka nu och det är väldigt drygt. Hostar som fan gör jag. Hon jag prata med på vårdcentralen sa att det lät som att jag hade fåt ett virus och att jag behövde hostmedecin . Det är hostan jag ska gå och kolla för den tar kål på mig .. Så läkaren skulle lyssna på mina lungner och antagligen ge mig hostmedecin . Direkt efter vårdcentralen blir det jobb till 16.30 idag.

Bara imorgon kvar att jobba sen är det lång ledigt , så jävla skönt ..

Imorgon ska jag åka in till Malmö och kolla Malmö FF-Örebro med Pappa och min Syster :)

Nä nu ska jag ta något att äta innan jag ska bege mig ..

Puss och Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0