Helgen

Nu har jag ätit god köttfärslimpa som gustav och Robin lagat :) 

Valborg jobbade jag till kl 17.00 sen fixa vi vid vi skulle äta sen blev det grillning och lite dricka i Johns koloni, hade jätte trevligt men va sjukt trött så när grbbarna skulle dra till stan så körde Snutt mig hem ..
I fredes kom Marie hit :) Vi gick till stan för att kolla in tivolit och marknaden som va här , ingen höjdare .. Sen gick vi och tog en fika . På kvällen kollade vi två filmer .
I lördes åkte tyvärr Marie hem " hade hänt lite saker" så på dagen åkte älsklingen och jag och hälsade på hans mamma och Henrik dom skulle köpa ny gräsklippare till huset sen köpte vi fika och körde till huset och fikade och testade den nya gräsklipparen  . På kvällen grillade vi med Johanna och Fille på vår gård :) Lasse och Snutts mamma kom och höll oss sällskap sen spelade vi kubb , så klart vann vi tjejer alla tre gånger :) Vi spelade killar mot tjejer och såklart va vi bäst . När det blev lite kallare gick vi upp till oss och fortsatte att spela ett spel som man ska använda hela kroppen i, riktigt roligt va det och många skratt bjöd det på :) En kväll som snart måste göras om ..
I går låg jag bara i soffan och tog det lugnt , riktigt skönt .. På kvällen lagade vi taco sen kolla vi film :)

Idag köpte älsklingen en stegräknare till mig :) Så nu ska det bli kul och se hur mycket man går varje dag :D

Denna vecka blir det jobb och förhoppningsvis träning , har varit på gymmet idag med måste va där mer en en gång i veckan . Sen på lördag blir det Ullared :) Jag längtar ..

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Malmö`s match mot Helsingborg .. Heja MFF .

Tänkte bjuda på lite bilder från Lördagen :)

Pojkarna spelar spelet man anväder hela kroppen i :)


Vi tjejer :)


Vi ska göra en stol :)


Pojkarna dansar :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh lord vill ha litta bilder sen :p hehe. Klart vi får göra om det:) men nsäta gång vill jag oxå va litta onykter;) hehe.

älskar dig snutt! <3 du är guldvärd!

2009-05-04 @ 20:50:56
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0