Utvilad !

Idag känner jag mig utvilad , råkade somna framför tv igår vid 8 tiden och vaknade halv 10 och då va det bara att fortsätta att sova annars hade jag inte somnat om sen .. Så när klockan ringde imorse va jag pigg :) Så jag gick upp en halvtimme tidigare idag  " klockan ringer alltid en halvtimme tidigare så jag kan snoza " . Så jag hoppa in i duchen fixa med mina kläder sen har jag ätit frukost och nu sitter jag här . 

Jag börjar må bättre nu , det går ialla fall mot rätt håll . Har inte ont i halsen mer , men får mina hos atacker imellan åt . Sen näsan ja den är fortfarande lite täpt .. Hoppas ialla fall att jag får tillbaka smaken till helgen så jag kan få smaka min mammas underbara mat .. 

Igår va jag med Marie och kolla på en lägenhet till henne , jätte fin va det lite små ändringar bara som att tapsera om och så . Men som sagt det är ju bara det lilla .. Så nu håller vi tummar och tår för att hon ska få den .. Beskedet kommer imorgon ..

Nu ska jag göra mig klar sen ska jag köra till jobb , Idag är det förskolansdag så vi ska ha lite aktiviteter med barnen och fika lite för att fira denna dag ..

Hoppas ni får en underbardag mina vänner !

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej gumman. jo pengar är alltid bra:P hehe



imorgon kväll så ska vi passa alicia hemma hos malin och mike och på lördag så ska vi på saras 20 års fest. söndag kanske jag går på natten igen men vi får se vad som händer:)



vi får snart ta och ses, det var ett tag sen.



puss älskar dig

2009-05-14 @ 17:00:43
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0