1 Advent

Har gjort lite färg ändrig på bloggen nu när det närmar sig jul och allt :)

Söndag och första advent :) Har julpyntat här hemma nu, så fint och mysigt är här.

Idag kanske jag ska ner en runda på julskyltningen en runda sen måste jag plugga och ikväll kanske träffa Snutt :)

Igår va jag på Vellingeblomman med Jenny,Jessica och Hampus , massa fina julsaker och lite blev inhandlat. Körde sen till Trelleborg för en fika sen hem till min mamma där vi va nån timme :) Kom hem vid 6 tiden och då satte jag upp alla ljusstakar här hemma :) På kvällen skulle jag igentligen gått till Lasse för att träffa Snutt och dom andra men jag va så sjukt trött så gick och la mig redan lite i 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0