Farsdag :)

Plugg, plugg och mera plugg. Så har min helg sätt ut.

Sitter här och pluggar in natur, har prov imorgon och mycket hänger på det provet ! Jag ska klara det !

Vid 4 tiden idag ska vi köra till min pappa och styvmamma för att äta kyckling och fira pappa på farsdag :) Världens bästa pappa har jag :) Han är världens kämpe och en väldigt stark människa som aldrig ger upp , och det älskar jag honom för. Han har gått igenom så mycket på så kort tid och ändå har han humöret uppe och är alltid hur glad som helst hela tiden.  GRATTIS världens bästa PAPPA <3 

Ikväll när jag kommer hem ska jag sätta mig med Historie böckerna, har prov på tisdag ! Jag längtar tills denna veckan som kommer är över.

Så här ser min komande vecka ut !
Måndag : Prov Natur
Tisdag : inlämning Grupparbete + Prov på alla revolutioner
Onsdag : Inlämning uppsats Engelska + Vaccin sprutan :S
Torsdag : Redovisning grupparbete Historian
Fredag : Artiklar Samhäll

Inget att se fram emot precis !

Igår plugga jag som sagt hela dagen , sen på kvällen hängde jag med Jenny och Emelie ut, jag höll mig till cola och vatten hela kvällen. Dom drack för mig med ;) Kom hem halv 4 imorse lagom trött. Men hade en riktigt rolig och trevlig kväll. Med mycket skratt och dans. Hade väldigt roligt åt alla fulla människor, som vissa gör bort sig. haha. Är man verkligen så själv när man är full?  haha .

Nä nu ska jag plugga det sista innan vi ska köra till Pappsi :)

Ha en bra söndag och farsdag !

En bild på mig och min underbara pappa på min student :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0