Fredag 6 November !

Magen ville inte som jag ville igår så vi fick köra in till akuten eftersom vårdcentralen inte hade tid. När jag kom in så tryckte dom och klämde och hon sa att det antagligen va min magkatarr som börjat igen. Men hon tyckte det va konstigt att tabletterna inte hjälpte och att jag hade skit ont förra veckan med. Fick någon dunder medicin så smärtan försvann nästan direkt, sen fick jag ligga där i en halv timme för att kolla hur tabletterna värkade. Sen fick jag utskrivet nya tabletter som jag ska gå på i en månad, och känns det inte bättre om två veckor måste jag ta kontakt med min vårdcentral så får dom ta prover på mig .. Känns bättre i magen nu men får tänka på vad jag äter och inte dricka sprit. Så det blir några vita helger för min del. Inte helt fel det ..

Idag stannade jag hemma från skolan är fortfarande lite öm i magen , ska snart sätta mig och plugga. Missade ju en del igår pågrund av att jag va tvungen att åka in . Ska även plugga ikväll med Jenny ..

Kanske ska köra och se min Snutt spela i svalövskuppen om jag hinner. Lycka till Snutt och se nu till och vinn allt :) <3

Nä nu ska jag ta tag i mina Natur papper och plugga in dom :)

Ha en bra Fredag mina vänner !

Kommentarer
Postat av: Elle

miss u!

Vad ska ni göra i helgen, imorron?

2009-11-06 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0