Måndag 9 November!

Har precis tagit mig ett varmt och skönt bad :) Ska snart bege mig tillbaka till skolan för att ha samhäll i en timme !
Provet i natur innan känndes jätte bra så nu hoppas jag på att jag har klarat det :) Håll tummarna för mig . Sitter här hemma nu och läser historia känns som om det med börja fastna nu .. Jag längtar tills morgondagen är över och provet är skrivit !

Middagen hos pappa igår va riktigt god, dom bjöd på kyckling,potatis och brunsås =) Till efterrätt blev det massa goda kakor. När vi kom hem kollade jag på ensam mamma söker sen blev det film och mys med mitt hjärta.


Nu ska jag gå och göra mig iordning sen cykla i detta hemska väder till skolan ! Usch jag kommer bli blöt =(

En bild på mig från i lördes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0