Ont i armen !

Sitter och väntar på att älsklingen min ska dricka upp sitt kaffe så vi kan köra och göra lite ärenden. Vi måste hämta ut våra bläckpatroner som har kommit kör och patna flaskor och handla mat. Sen ska jag hem och vila lite . Mår fortfarande inte helt okej efter vaccinsprutan .

Jag tog min spruta i tisdes , det kändes kanppt men fy fan va nervös jag va. På kvällen började jag få ont i min arm och jag sov sjukt dåligt på natten. Jag sover alltid på vänster sida men nu hade jag ju fått sprutan i vänster arm så fick sova på höger. Igår på dagen kände jag mig febrig va helt tung i huvudet och konstig i kroppen. Hade mer ont i armen . Och idag har jag Huvudvärk och mega ont i armen. Hoppas på att det snart slutar att göra ont i armen ..

Gick till skolan idag , ville ju ha tillbaka mitt natur prov . Och jag gick ett starkt G :) Så glad är jag. Historie provet gick inte lika bra hade blandat ihopa väldigt  mycket . Men det gjorde inget får jag g på nästa prov så har jag g i kursen :) Hon såg att jag hade pluggat och att jag hade förståt det mesta. Så jag är glad ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0