Söndag Natt !

Här sitter jag en söndag natt kl 02.00. Jag är fruktansvärt trött kan jag berätta för er , men har svårt att sova då jag har riktigt ont i min mage ..

Har då glömt att ta min magkatarr tablett imorse och nu när jag skulle gå och lägga mig vid halv elva börjar jag få ont och vid 11 tiden tar jag min tablett. Började må riktigt illa , nu vid lite i två fick jag springa in på toa för att kräkas. Älsklingen ringde till sjukvårdupplysningen för att kolla med dom om jag kunde ta en ny tablett då den jag antagligen redan tagit inte finns kvar i min mage längre. Sen kollar han med dom så det inte kan vara kräksjukan jag åkt på. Men dom sa att om det varit kräksjukan hade jag kräkt mycket tidigare med tanken på dom tabletterna jag tar. Men hon sa att jag skulle ta en tablett till sen ringa vådcentralen imorgon och få en tid. För något konstigt är där då jag gått på tabletter i 3 veckor sen missar jag en dag och får sjukt ont direkt...

Nä om man kanske skulla försöka gå in och lägga mig och försöka sova och hoppas på att tabletten snart börjar värka och ta bort smärtan jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0