Söndag

Sitter hemma hos min moster nu där vi bodde i helgen :) Min mamma är och jobbar och min moster är hos sin "särbo" . Vi ska snart köra hem till Jessica och lämna två filmer och röka sen ska vi köra till Malmö och  möta mamma på hennes jobb sen vidare till pappa :) Min styvmamma och några andra sitter och säljer halsband,väskor,te m.m i en lokal som vi ska åka till. Hoppas på att kunna hitta en ny väska :)

Vi har haft en underbar helg hos min mamma. I fredes körde vi och handlade lite mat när vi kom hit sen hem till Jessica och lämna en födelsedagspresent som min mamma köpt till henne, sen hem till min kusin och hälsade på . Vid 7 va vi hemma och började laga på vår hemma lagade pizza, den va klar lagaom till idol :) Fredagsmys :)

I igår va jag en runda med Jessica i stan sen kom min kusin hit och klippte av Gustavs fluff. Gjorde lite middag och käka lite efterrätt innnan vi körde hem til Jessica för lite party. En riktigt rolig kväll :)


Nu ska vi packa ihopa sen köra !




Kommentarer
Postat av: Johanna

vart är min snutt ??



älsk<33<33

2009-11-24 @ 23:20:08
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0