Tisdag 3 November !

Sitter här och väntar på att älsklingen ska komma hem med lite mat :) han är och handlar och idag blir det Korv med bröd, inget avancerat =)

Idag har jag varit i skolan i två timmar och haft historia , sen körde jag och Jenny ner i stan och kollade i nya Tiger affären som öppnat i stan sen gick vi och fikade :) körde sen och hämtade Hampus på dagis, sen gick vi ut och gick en lång runda på nästan 2 timmar. Gick inom Marie för att jag skulle lämna en box till henne. Och nu sitter jag här och ska snart börja plugga lite.

Helgen blev lyckad , fredagen blev det en runda till Center Syd som jag skrev i förra inlägget. Fick handlat Tekken 6 :) Billigt va det med .. haha.. Jag och älsklingen va inne på maxi för att handla lite mat så bestämde vi oss för att handla en kontroll till + tekken 6 så när vi kommer till kassan så betalar jag kontrollen så tar älsklingen maten och spelet och han i kassan glömmer slå in spelet så där tjänade vi 700 kr :) Så kvällen blev det Idol och Tekken 6 :)

Lördagen : Älsklingen åkte ut med Thrana en runda och jag ringde och frågade om dom inte kunde följa med mig för att jag ville kolla på en kamera nere i stan. Så dom kommer och hämtar mig men tror ni inte dom har stängt i stan " Lagom sur blev jag" körde då till systemet för att vi skulle handla en snaps för kvällen men tror ni inte dom med har stängt " kanske tur med facit i hand :P " då kom vi på att det var ju röd dag . Så efter lite fjäskande så kör vi till Centan för att kolla på Kameran där istället och visst dom har den inne men bara den nyare och dyrare så efter lite fjäskande till kör vi till väla och expert för jag visste att dom hade den andra inne men när vi kommer dit så skiljer det bara 400 kr så vi kör till Onoff istället och handlar ÄNTLIGEN min kamera "fick bli den nyare och den som va lite dyrare" och så handlade vi minneskort till. När jag väl kommer hem gör jag mig iordning för kvällen , vi skulle ju på överaskningefest för Jenny som fyllt 18 :) När jag ska fixa allt med kameran sätta in minneskortet så märker vi att Kärringen på Onoff har get oss ett för stort minneskort. Lagom irriterad blev jag.
Jennys överaskningsfest va riktigt lyckad och hon blev jätte överaskad :) Hade en jätte rolig kväll :) Det gjorde du jätte bra snutt ;)

Söndagen : Vaknade jag lagom pigg och kände verkligen att jag hade ett huvud. Åkte till pappa vid ett för att gå och se MFF-Brommapojkarna , tyvärr en väldigt tråkig match. Men bästa skånelaget blev vi ialla fall :) Och det känns tungt att säsongen är slut nu. Längtar redan till nästa säsong . Haha . Åkte sen hem till Pappa för lite middag sen hem och slängde mig i sängen om somnade tidigt :)

Blev ett väldigt långt inlägg .

Bilder kommer från Överaskningsfesten när jag fått dom av Robin . " Fick ju lägga in bilder där efter hand för att kunna fota med kameran, utan minneskort kunde jag ju bara ta 15 bilder "
Här är en bild på min nya kamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0