Torsdag 5 November !

Sitter och försöker plugga men går inte så värst bra , har både ont i huvudet och magen . Men det är bara att bita ihopa..

Igår va det bara skolan i en timme :) sen hade jag utvecklingssamtal med min lärare som jag har i Människan socialt och kulturelt, och det gick hur bra som  helst jag låg på ett G :D  Sen gick jag hem tog det lite lungt till lite i 4 då körde jag och hämtade Jenny sen hämtade vi Hampus på dagis, sen blev det Ica och handla sallad och kyckling :) Gott blev det . När Hampus hade gått och lagt sig så satte vi oss och pluggade historia. Har ju historie prov på tisdag.

Idag har jag bara varit i skolan och nu sitter jag här och försöker plugga .

Idag fick jag papper om vaccinering , hade bestämt mig sedan innan att inte ta det men nu är jag osäker. Har hela tiden sjutit fram det men nu när pappret kom så blev det lixom vekligt. Nu önskar jag att jag hade varit liten och mamma hade fått ta det beslutet åt mig. Men jag är nästan säker på att jag har ändrat mig och att jag kommer ta det .. Usch är redan nervös jag som hatar sprutor !

Nä nu ska jag försöka plugga lite till ..

Snälla rara lilla mage och huvud nu tycker jag att ni ska sluta göra ont !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0