Söndag 11 Oktober !

Godmiddag söndag!

Är inte allt för bra här, har gått och blivit förkyld och är tjock i halsen. Jag visste att denna förkyldning skulle komma det var bara frågan om när. Gustav har varit förkyld nu i två veckor och ofta att jag inte blir smittad om någon annan är sjuk.. Nu är ju mitt immunförsvar inte det bästa går reda på pencelin.

Har varit lite dålig på att skriva jag vet, och jag ska försöka bättra mig ialla fall några inlägg i veckan.

Har haft en jätte bra helg, i fredes träffade jag Snutt en liten stund som jag har saknat dig "Skärpning på oss ". Sen bjöd Marie på middag, väldigt gottt. Sen blev det hem till Jenny för lite fest :) Hade en riktigt rolig fredagskväll med singstar dricka och trevligt sällskap. Blev väldigt mycket skratt. Ut i stan vid halv 12 gick till Olivers fick stämpel sen gick vi vidrade till dom andra pubarna för att se om där va något roligt folk, och jag träffade på en hel del som man kände. Fick även träffat älsklingen :) Sen gick vi tillbaka till Olivers och dansade hela kvällen :) Hade jätte roligt. Vid tre tiden så vinglade vi hem till jenny hon ville inte sova själv och jag ville inte gå själv hem . Sov till tio igår mådde väl inte jätte bra igår men efter en huvudvärkstablett och frukost så va man människa igen. Vid 12 tiden kom Hampus hem från sin barnvakt så då va det bara att vakna till. haha. När han skulle sova middag så gick jag och Jenny och la oss. När vi vakna gjorde dom sig i ordning för vi skulle gå hem till mig :) Vi skulle äta pizza med Älsklingen sen skulle vi plugga "vilket det inte blev mycket av, så ångest nu" Sen blev det massa prat,skatt och film och massa godis :) Hampus somna gott i vår säng så då blev det en Johan Falk filmen sen kom Jennys farmor och hämta dom vid 10 tiden och då kollade älsklingen och jag klart filmen sen sängen :)
Och idag vaknade jag med förkyldning och ska snart plugga historia, men först frukost framför idol som jag missade i fredes.

Och idag ska vi tömma hela storarummet för imorgon kommer målaren och ska tapesera om :) ÄNTLIGEN .


Ett STORT grattis till Caroline och Johan som fick sin efterlängtade Gosse igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0