Fredag 30 Oktober!

Då va det redan fredag , sista dagen på vårt lov om man inte räknar med helgen som kommer. Har varit helt underbart med "lov" har haft en hel del att göra ändå när det gäller skolan. Men skönt har det varit att bara ha tagit det lungt och inte gjort allt för mycket.

Har precis tagit mig ett varmt bad efter några timmars pluggande. Äntligen har jag lämnat in alla uppgifter i Männsikan Socialt och Kulturelt :) Jag är så glad just nu .. Så skönt att ha det över nu. Har bara slut uppgiften kvar och den ska inte vara klar fören i början på December. Så en kurs mindre med uppgifter :)

Nu väntar jag på att Älsklingen min ska hoppa in i duchen sen ville han köra en runda till Centan och jag är ju i nte svår på att följa med :) Han ska lämna tillbaka en roauter och kanske handla nya tekken 6  till PS3 :) Sen ska vi handla lite mat , ikväll står det ost och skink paj på menyn :) Och sen ska jag kolla Idol :) En helt underbar lugn fredag precis som jag vill ha det :)

Men Imorgon blir det lite mer Ös ;)


En gammal bild på mig och mitt hjärta som jag aldrig hade klarat mig utan <3


Tänkte faktiskt ta lite foto och lägga in på vårt nya storarum så ni som inte redan sätt det kan få se det på bild :)

Trevlig fredag mina vänner !

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Människan socialt och kulturellt? åhhh fyyy fan. Den kursen läste jag i ettan. Det är helt klart den tråkigaste och mest ointressanta kurs jag läst.



Hoppas ni får det skoj idag!

2009-10-31 @ 11:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0