Måndag 12 Oktober !

Nu börjar jag må bättre igen, ingen feber nu ialla fall nu har jag bara ont i kroppen och ingen ork . Men sjukt rastlös är jag . Jag hatar att bara ligga hemma och kolla på film och inte kunna göra något. Och ännu mindre kan man göra nu när målaren är här och vi bara kan vara i sovrummet eller i en liten del av köket. Men vad gör man inte för ett fint storarum.

Även lite ångest har jag. Imorgon har jag ett historie prov och vad gör jag, jo jag ligger hemma och är sjuk. Många hade säkert blivit glada att slippa göra ett prov och tänkt " JA nu får jag mer tid på mig att plugga" medans jag tänker att jag vill inte sjuta upp detta prov bättre att få det gjort. Men som sagt vad ska man göra om man är sjuk.

Ialla fall så hoppas jag på att få sova inatt, sov jätte dåligt igår vakna hela tiden av febern tog tempen med och hade 39,7 snacka om att jag blev lite rädd där. Sist jag hade så hög feber så va jag liten. Älsklingen fick inte sovit mycket inatt jag hade vänt och vridigt på mig hela tiden. Stackaren . Så han ligger och nannar så sött här sidan om mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0