Torsdag 29 Oktober !

Då va det redan torsdag , och detta lovet har bara flygit förbi ! Tyvärr har jag legat dålig i två dagar. Har fått ont i min mage igen och det är magkatarren som har börjat göra ont igen. Och det är kanske inte så konstigt med tanken på hur mycket jag sterssar upp mig för skolan . Men när jag börjar på måndag ska jag inte ha något gammal kvar att göra utan bara se framåt :) Och som det ser ut nu så kommer jag att klara det med :)

Har även varit och sökt för nästa termin så till våren kommer jag läsa Samhäll,matte och engelska termin två. Sen Psykologi A, Religon B, Webbdesinge, och progamhantering :)

Annars i veckan har jag mest bara legat hemma pågrund av min mage, Igår träffade jag hjärtat Elle en runda i stan :) och på kvällen va jag hos Jenny och kollade film :) Och idag kom Snutt en runda och hälsade på :)

Idag fick vi även veta att från och med den 1 Januari kommer vi inte bo i Landskonahem längre , dom har sålt vissa fastigheter och vårt hus va ett av dom. Och vem som kommer ta över det vet vi inte ännu. Men det som va lite läskigt va att jag och Älsklingen satt och prata om det en timme innan informationen kom i brevlådan.

Och något annat jag inte har sktivit om i bloggen är att den 9 Maj kommer älsklingen och jag flyga ner till Rhodos en vecka med älsklingens familj :)

Och här är en bild på vart vi ska :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

saknat dig!!

JAG ÄLSKAR DIG !!

<3

2009-10-29 @ 17:27:28
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Elle

Hallå! Du träffa mig igår! Fick jag inte nämnas? Fyyy dig Emelie =)=)=)



Och en annan sak. Jag och petter e inte så stora.....vi hoppar ner i resväskorna!

2009-10-29 @ 20:04:50
Postat av: Elle

BÄTTRE!

2009-10-29 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0