Onsdag 23 September !

Godmiddag :)

Nu har jag och Gustav varit duktiga vi har storstädat och möblerat lite så vår nya förtölj fick plats :) Inte så mycket möblerat bara flyttat på bokhyllan och så. Ohhh vad jag längtar tills dom kommer och tapeserar och fixar golvet till oss. Om vi har tur kommer dom i nästa vecka. Men som sagt man ska inte hoppas på för mycket dom är ju redan jätte mycket försenade.

Tänkte snart vara ännu mer duktig och sätta mig och plugga så jag blir klar med uppgifterna till distanskursen.

Helgen blev lugn för min del. I fredes körde vi till min syster Jenny det blev pizza och nya wallander filmen :) och lite Dirty Dancing den gick ju på ettan och den är ju bara så bra.
I lördes så tog jag det bara lugnt hemma sen på kvällen blev det spelkväll hos Jenny :) Jätte trevligt och mycket skratt.
I söndes kollade jag på Johanna när hon spelade fotboll fick tyvärr bara sett första halvlek då jag va tvungen att köra hem och plugga. Blev plugga samhäll hela eftermiddagen med Marie. På kvällen blev det soffan och tv .

I måndes hade min pappa äntligen sin sista strålbehandling :) Så skönt att han slipper det nu , nu ska han bara gå på cellgifter i nån månad till men det är inte varje dag. Man tar en kur på 7 dagar sen har man uppehåll i 4 veckor sen lika dant igen. Så nu väntar han på en rönken av hjärnan så dom kan se hur mycket den har minskat sen innan han börja och vi hoppas så klart på att den har minskat mycket. Så i måndes körde vi in och hälsade på pappa :) Blev middag och fotboll. Helt sjukt Malmö FF- Elfsborg 5-0 dom gjorde en riktigt bra match varför har ni inte spelat så hela säsongen :) ?

Igår va det skola sen körde jag hem till Snutt en runda där Josse va :) Blev lite snack sen två runder skipo :) Sen handla och hem och äta grillad kyckling sen plugg och så klart Idol och Andra Avenyn :)

Tänkte ta mig något att äta sen börja med allvaret.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0