Fredag 18 September!

Nu har jag varit så där dålig igen på att skriva !

Nu är det äntligen helg, är ledig idag för min lärare är iväg på kurs :) Har väl inte jätte mycket planer för helgen. Ikväll ska vi hem till min Syster Jenny och äta gott och kolla på film. Och imorgon blir det nog lite dricka sen på söndag ska jag bara ta det lugnt. Kommer bli en hel del plugg med..

Vi har fortfarande inte fått omtapeserat i vårt storarum ännu, lite lack är jag för det. Det har nu gått ungefär 3 veckor sen dom skulle ha gjort det. Dom inom tre månader kan dom stoppa upp någonstans. Men nu har vi äntligen fått reda på att dom kommer i slutet på September eller början på Oktober !

Veckan som varit har det mest bara varit skolan. Iväg med Naturen i måndes sen i tisdes hade vi Historiedag hela dagen, va inte hemma fören halv sex lagom trött. Lite obehagligt när vi va i Domkyrkan på studiebesök så säger dom till oss att här ska vara begravning idag för dom 5 som dog i branden i Staffanstorp, alla blev helt chokade. När vi stod uppe på altaret och lyssnade på tanten som berättade allt om kyrkan för oss kommer dom upp och säger till oss att inte prata för att nu skulle mammas kista komma in .. Sjukt obehagligt. Innan vi skulle lämna kyrkan hade alla kistor kommit och nära och kära va där och bara grät . Fattar inte hur man kan ha en visning där inne när där ska vara en begravning. Helt sjukt..

Onsdag va det bara skolan sen låg jag hemma mest hela dagen hade så fruktansvärt ont i mitt huvud. Igår va det skolan sen gick jag och Marie ner till maddes för en fika sen åkte vi hem till Jenny en runda hade en trevlig dag. Busade lite med hennes son Hampus " stackaren va sjuk " vi färgade även hennes hår hoppas hon blir nöjd när hon ser det i dagsljuset idag :) Sen kolla vi idol innan vi körde hem. 

Nu ska jag Ducha och äta sen träffa Marie :)

Kommentarer
Postat av: Elle

Visning och begravning samtidight?

Men det var ju begåvat!! Vill man inte ha begravningen i fred och få sin tid att ta ett sista farväl?

2009-09-19 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0