Lördag 5 September

Äntligen helg :) Men tyvärr känns inte riktigt denna helg som en helg för mig. För denna helgen så är det med pluggande som gäller tyvärr . Har ett jätte stort prov i Historian på tisdag om Antiken Grekland och Rom. Fick 40 instuderningsfrågor och kan vi dom kan vi provet. Men det var tyvärr inga lätta frågor. Men jag ger mig inte jag ska klara det. Har suttit och pluggat nu i två timmar har tagit en liten paus ska snart hoppa in i duchen sen ska jag fotsätta läsa innan Jessica kommer och man ska börja göra sig iordning för kvällen. Ikväll ska Marie ha sin inflyttningsfest :) Roligt ska det bli men tyvärr inte så mycket dricka för min del. Kommer en morgon dag med för min del med ännu mer plugg.

Denna veckan har det inte hänt så mycket.
I måndes va det äntligen dags för Malmö FF - HIF , tyvärr bara 0-0 men bra spelat. Är så irriterande att dom inte kan få in bollen i mål. Och ett stort + till Klacken som gjorde allt för att heja fram Malmö. Ett riktigt fint tifo hade dom med fixat :)

Annars dom andra dagarna är det skolan sen hem och plugga. I onsdes blev det en liten fika på stan med Snutt,Josse och Marie :) Igår blev det Bio med Älsklingen och Marie kollade Beck. Jag tyckte filmen va jätte bra så rekomenderar er till att se den.

Jag har världens bästa Sambo som verkligen har ställt upp och hjälpt mig med detta prov. Han gör verkligen allt för mig. Jag älskar han av hela mitt hjärta och vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan honom .

Nä om man skulle hoppa in i duchen så jag kan återgå till mina papper.


 


Kommentarer
Postat av: cecilia

duktig du är gumman. bara att kämpa vidare, för detta klarar ju du galant. jag tror på dig:) puss älskar dig

2009-09-05 @ 17:17:46
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0