Tisdag 29 September

Känner mig inte så bra idag , har lite för mycket att tänka på när det gäller skolan. Är ganska stressad, jag vill så mycket med hinner inte alltid med. Nu har Gustav hjälpt mig att skriva ett schema på när jag ska plugga när jag är hemma. Jag har get mig fan på att jag ska klara detta. Men jag kan lova er att vissa dagar känns det inte så och idag är en sådan dag ! Idag är en sådan dag när allt känns hopplöst !

Nu ska jag snart laga lite middag sen ikväll ska jag hem till Jenny :) vi ska plugga lite men i dag inte historia som vi har gjort dom senaste dagarna utan idag ska vi plugga lite annat. Känns så bra att plugga tillsammans det blir så mycket skratt, så fast det man pluggar är jätte tråkigt så blir det roligt :)

Igår va jag på Center syd med Jenny efter skolan, blev två par skor inhandlade ett par vinter skor och ett par stövlar mycket nöjd är jag :) Nu längtar jag bara till den 17 Oktober då ska vi åka till Ullared :)

Förlåt mina älskade vänner att jag kanske inte hör av mig som jag brukar eller ha tid att ses men jag har så mycket i skolan just nu .. Jag har inte glömt er,  jag saknar er och älskar er super mycket.. Jag lovar att jag ska bättra mig <3 Förlåt . 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ingen fara hjärtat! Kämåa dig igenom skolan! Jag går ingenstans. Finns alltid här för dig!

Älskar dig Snutt ! <3

2009-09-29 @ 20:42:53
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0