29 April !

Det var ett tag sen som man skrev i bloggen , måste bli ändring på det !

Har väldigt mycket att göra i skolan , vill få undan så mycket som möjligt nu innan vi åker till Rhodos. Så mina dagar består mest av plugg och träning. Tyvärr inte lika mycket träning denna veckan som vi brukar. Vill träna nu, men lilla sju sovaren Josefin varknar ju inte av sms :P

Måste ner sen och söka till nästa termin. Lutar åt handel och över sommaren sen tänkte jag ta Engelska A på distans. Hoppas dom gillar mina förslag denna gången.

Nä om man skulle ta och fixa till sig, känner att jag har väldigt mycket Energi idag..


Kanske kommer in och skriva lite mer senare.

10 DAGAR KVAR :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0