9,5 km

Ställde klockan imorse på halv 9, snozade till klockan 9 sen gick jag upp. Skicka iväg ett sms till Jenny för att kolla om hon var redo. Vid halv 10 körde vi iväg till Järavallen för att gå. Det blev hela 9,5 km och jag är sjukt nöjd. Helt underbart väder att gå i med. Känner mig väldigt duktig, har inte blivit gymmet i veckan men har varit ute och gått varje dag.

Nu har jag precis tagit mig en dusch ska snart köra och göra lite ärenden i stan. Sen måste jag verkligen plugga lite innan vi ska hem till Svärisarna ( Gustavs mamma och styvpappa ) på en god middag.

Idag har jag och min andra halva 31 underbara månader tillsammans.
Jag älskar dig <3

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Egon

Du är så duktig gumman :)

Men helt sjukt att du fortfarande håller koll på hur många MÅNADER ni varit tillsammans. haha..

2010-04-01 @ 16:21:22
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0