Duktig

Sitter och väntar på min älskde sambo som ska komma hem från husvisningen. Direkt när han kommer hem ska vi laga middag. Idag står det hemma lagade hamburgare på menyn, snabbt och gott.

Har varit riktigt flitig idag, har sökt till nästa termin och sommaren. Så i sommar kommer jag läsa Engelska A och nu ska jag fan sätta denna förbannade kurs. Sen till hösten har jag sökt handel så håll nu tummar och tår på att jag kommer in. Kunde va svårare för mig att komma in då jag redan har en gymnasieutbildning, men det fanns chans ändå. Har min reserv plan annars :D Sen har jag pluggat hur mycket som helst idag , blir nog klar med psykologi uppdraget har bara en fråga kvar och det är det sista uppdraget :) sen har jag börjat på mitt programhanterings uppdrag. Gud vad duktig jag känner mig :)

Imorgon ska vi åka till min älskade mamma som ska flytta in i sin lägenhet :) Men innan vi ska köra till mamma ska vi köra och kolla lite kläder och bikini på Entre i Malmö :D Hoppas jag hittar något fint till resan =)

Kom igen nu Malmö, idag tar vi 3 poäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0