Glada Beskedet !

Äntligen fredag :)

Idag har jag inte gjort så mycket förutom skolan och samhäll i 2 timmar.

Nu sitter jag hemma och har super tråkigt, pojkarna spelar PS3 och Fifa och jag bara glor runder här på nätet. Om en stund ska vi gå hem till Thrana och Paulina för att käka lite och antagligen spela lite spel.

Denna helgen har vi inte mycket planerat, blir träning på förmiddagen båda dagarna sen imorgon kväll blir det nog lite fest för Thrana som fyller år på söndag. Och det är så skönt att vi inte ska åka iväg någonstans. Resten av helgerna innan vi reser har vi något bokat varje helg som inte är på hemmaplan.

Och Biljetterna till HIF-MFF är nu köpta. Jag,Pappsi och Syster ska gå :)

Det glada besked jag fått och blev så glad för är att min älskade pappa har svarat bra på hela behandlingen och rönken visar att inget är kvar. Bara celler. Så vi hoppas verkligen att det stannar så och inte börjar växa igen. Pappa kommer att gå på kontroller och rönken var 4 månad, så skulle något hända så lär dom upptäcka det i tid, och det känns så skönt. Jag är så lycklig för att jag har en sådan stark pappa som inte ger upp. <3

Ha en underbar Fredag mina vänner !

Älskade Pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0