Måndag 12 April !

Nu har jag precis käkat uppa mina korvar med bröd. Ska snart göra mig klar för ett Step pass. Är faktiskt ganska trött, har varit iväg hela dagen. Började med ett gympass med Josse och Jenny. Sen snabbt hem och duchade sen blev det Centan en runda. Tillbaka i stan vid halv 3 och skolan för min del. När jag slutat blev det Hyllinge och lite shopping. Fick med mig hem ett par sjukt snygga skor och en svart tunn "jacka" som man har utanpå tunikor och linnen, svårt att förklara. Men kan lägga upp bilder här sen. :)

Helgen har varit hur bra som helst. Blev lite fest i lördes för Thrana som fyllde år igår. En riktigt lyckad kväll :) Igår va det en lugn dag. Inte alls bakis bara väldigt trött..

Nu har jag lite att göra innan träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0