Påskafton !

Idag är det självaste Påskafton och vi har en fullspäkad dag framför oss. Jag hoppas på en promenad, men min älskling är inte lika villig till den som jag är. Men jag hoppas jag kan få honom med ut en liten runda :) Vid 3 tiden ska vi va hemma hos Eva och Henrik för påskmiddag, lammstek. När vi är klara där ska vi köra vidare till Trelleborg och hem till min älskade mamma där bror och förhoppningsvis syster är . Blir efterrätt och massa påsk mys :)

Dagen kommer bli underbar, med massa familje mys :) 

Hade en jätte trevlig kväll igår hemma hos Brobeck med Jessica och Frida. Det var rosa tema :) . Jag körde på rosa strumpor, haha. Då jag inte äger något plagg som är rosa. Blev ingen middag men en god efterrätt och massa snack och skratt. Även lite speland blev det. Gustav och Robin kom och hämtade mig vid lite över ett. Då va vi alla sjukt hungriga så vi körde in om Mc Donkan för en hamburgare. När vi körde hem missade Robin avfarten mot Göteborg så det blev en liten tur inom Lund. Somnade gott i bilen, när vi va hemma vid halv 3 så blev det raka vägen in sängen för min del. Sjukt trött.

Nu ska jag ta något att äta, sen ska jag in och fjäska för min kära sambo så han förljer med mig på en promenad :)  " Woohoo , Jag är bäst. Lite frukost på sängen så ville han följa med mig ut :) "

GLAD PÅSK !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e bråkig nu då gumman? =( Älskar dig!

2010-04-03 @ 20:27:12
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0