Påskdagen !

God Morgon !

Vi är kvar i Trelleborg, och blir nog det till ikväll så kör vi min bror till bussen som ska ta honom hem till Norge igen. Vi bestämde att stanna hela denna dagen med för att umgås med min mamma och bror. Det är så sällan min bror är hemma så man får passa på. Min bror brukar oftast bara vara hemma en gång om året och det är under julen i några dagar.

Vår Påskafton var hur bra som helst. Jag fick med Gustav ut på en promenad i en halv timme. Tyvärr hann vi inte mycket  mer. Vid 2 tiden skulle vi vara hos Gustavs mamma för att äta påsk middag. Sill och ägg till förrätt och lamm till huvud rätt, till efterrätt fick vi rulltårta med grädda och persika. Lite annorlunda påskmiddag för min del. Jag är van vi den traditionella påskmaten med köttbullar och prinskorvar. Men denna påskmiddagen va med jätte god. Jag fick ju sillen ialla fall. haha

Vid 5 tiden körde vi mot Trelleborg och hem till min mamma där bror och syster var. Här hemma blev det efterrätt, persikor och grädde sen en massa godis och påskmust. " Blir hårdträning nu efter allt skit. haha " Sen blev det massa snack, lite skojbråk " kittlande och lite annat " även film på tv. Hade en jätte mysig kväll med min familj, den kvällen kan man leva på ett tag. =)

Idag vakna jag upp lite för sent, men min mosters säng är så skön så det är svårt att slita sig och gå upp. Nu ska jag snart äta lite frukost sen ska vi köra till Malmö och Mobilia för att hitta födelsedagspresent till Henrik som fyller år imorgon. Hoppas även på att hitta vårkläder till mig själv.

Hoppas ni alla hade en lika underbar Påskafton som jag. <3

Underbara Familjen i Julas. Jag Älskar Er <3


Kommentarer
Postat av: Egon

Så roligt att ni hade roligt :P

Själv satt man ju hemma utan både familj och påskmat.. Inte bitter alls... haha.

2010-04-04 @ 11:41:28
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0