Ska man eller ska man inte?

Sitter hemma hos mamma, har precis ätit en god middag. Om 1 timme ska vi köra och lämna min bror i Malmö, han ska ta bussen tillbaka till Oslo igen. Efter det ska vi köra hem till Landskorna.

Har haft en trevlig dag, vi körde en runda till mobilia sen till entre. Jag hittade mig en ny t-shirt och vi hittade födelsedagspresent till Henrik.

Som vanligt går jag och glor på nya telefoner, jag är riktigt sugen på en ny. " Ja jag vet jag byter ofta telefon" kan oftast bara ha en i ett år sen är jag trött på den. Nu har jag då inte riktigt hittat en jag vill ha då alla har touch. Kollade på en Samung som hade både touch och knappsats men är inte riktigt helt nöjd ändå. Så började jag fundera på varför jag inte skaffar mig den underbara Iphonen som alla har. Det är ju fortfarande det med touchen, man va fan man kan ju lära sig. Jag har testat att skriva mycket på Gustavs och det går bra. Och den har ju exakt allt och lite till som man behöver, och har faktiskt inte hört en ända som inte är nöjd med den. Så impuls som jag är ska jag åka till Center Syd imorgon och prata med dom på Telenor och på The phone house. Vet inte riktigt vilket abonumang som är bäst. Men vilket som så kommer inte kostnaderna varje månad att höjas specielt mycket. Högst kommer det kosta mig 100 kr mer.

Så vad tycker ni, ska man införskaffa sig en Iphone?


Kommentarer
Postat av: Egon

Jag är inte ett dugg förvånad. Å det kvittar väl vad vi tycker? Du köper den ändå. hahaha <3

2010-04-04 @ 23:51:23
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0