Söndag :)

Nu ska vi snart bege oss mot Trelleborg för att gå på kalas hos mitt älskade kusinbarn Martin. Vi gratulerar alla mina 3 kusinbarn idag för vi har inte kunnat komma på dom andra kalasen. Ska bli underbart att få träffa mammi,moster och kusinerna :)

Hade en väldigt lugn och skön lördag kväll här hemma. Robin va här så vi käka god middag drack vin " ja ni läste rätt, Emelie drack vin. Och det var faktiskt gott " och spelade spel :)

Tänkte slänga in ett par bilder från senaste veckan :)

Mina flickor förra lördagen  :)

Haha bilden får tala för sig själv ! Don Pedro innan Betner

Snutt och jag <3

Snäckan och jag <3

Magnus Betner


Bilder från i fredes kommer =) Nu ska jag göra mig klar för kalaset.. Pussss

 


Kommentarer
Postat av: Egon

Oj oj, har du gått och slagit huvudet? :P

Vi kan väl höras ikväll och snacka lite? Puss

2010-04-19 @ 12:22:28
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0