Tisdag

Gud så trött jag är, så fort desperata hemmafruar är slut så ska jag gå in till min älskling som redan har lagt sig i vår ren bäddade säng :)

Idag har jag storstädat hela lägenheten, så nu är här så rent och fint. Blev även en promenad med Jenny och en runda i stan med min älskling. Skulle se om vi hittade något på hemtext för vårt presentkort men tyvärr inte. Blev en runda in på Gina och hittade ett bas linne för halv priset :)

Imorgon ska jag upp tidigt för skolan , sen ska jag plugga webbdesigne. Joel ska hjälpa mig, jag och Gustav förstår inte alls programet man ska använda, och dom är ju så duktiga i den kursen och skriver ut hur man gör !! "Ironi"

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0