Torsdag 7 April !

Nu har jag precis hjälpt min älskling med att raka av hans fluff, så nu är han ännu snyggare än innan :)

Tillbaka i skolan idag, kändes konstigt att gå upp imorse då jag inte behövt gå upp tidigt på hur länge som helst. Va så trött när jag kom hem att jag somna en timme på soffan. Jenny kom sen vid tolv. Gustav hjälpte henne lite med matten, sen satt vi och snacka en massa.

Ikväll ska vi hem till Snutt och Fille och käka korvstroganoff och planera för deras 25 års fest. Underbart att få träffa min Snutt igen då det var ett tag sen sist :(


Jag har fått jätte bra besked idag, så idag är jag glad :) <3

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

vad dååååååå?

du kan inte bara skriva ut så utan att säga vad, haha

2010-04-07 @ 18:04:27
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hör av mig nästa vecka...på tisdag kanske nästaa vecka kan vi ses? Vad för besked? Puss <3

2010-04-07 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0