Iphone :)

Har varit lite dålig på att skriva idag, men har haft fullt upp hela dagen.

Har varit en runda på Center Syd och jag kunde inte hålla mig så det blev en Iphone :) Riktigt nöjd är jag. Fick behålla mitt abonumang och det blev samma månadskostnad som jag har nu och kunde till och med bli lite billigare för dom sänkte mitt minut pris från 69 öre till 19 öre . Så då kände jag att jag kunde slå till.

Har även varit nere i stan på manifestrationen och lagt en blomma för att visa att man bryr sig om familjen som har blivit drabbat av detta hemska och för att visa att nu är man trött på detta våld i Landskrona.

Körde sen hem till Eva och Henrik för att fira Henriks födelsedag. Blev god lasange till middag. :)

Nu tänkte jag gå och lägga mig, klockan ringer halv 9 imorgon bitti. Ska med Eva och Henrik och kolla på en lägenhet/radhus !

Sov Gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0