Fredag !

Har nu gjort klart min lunch idag som får blir pasta sallad, har även hunnit göra vid mig,ätit frukost och nu sitter jag här och tar det lugnt innan jag blir hämtad.

Idag blir jag hämtad för älsklingen är inne och lämnar vår bil på lagning. Jag hoppas verkligen inte det är nåt stort och dyrt fel på den. För skulle det vara det så skrotas den direkt och vi får hitta en billig bil.

Det känns fortfarande hur bra som helst i skolan, jag trivs jätte bra med människorna som jag går med. Igår va vi på studiebesök på nya Coop i Landskorna. Jag kan lova att jag kommer handla många gånger där. :)

Vi har fått lagt klart golvet på ovanvåningen och börjat med gardroben. Det är bara dörren som ska in och golv som ska läggas där inne om jag forstod Gus rätt.

Nä nu måste jag gå och göra det sista innan jag ska till skolan, kommer antagligen inte hem i eftermiddag. Ska ju umgås med mina flickor ikväll så kan lika bra stanna i stan.

Ha en underbar fredag !

En vecka kvar :)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Dom har MYCKE men ack så dyra!

2010-08-20 @ 09:21:57
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0