Måndag !

Nu har vi som sagt flyttat ut till huset, och det känns mer och mer underbart för varje dag som går. Nu har vi kommit i ordning på hela nedervåningen. Övervåningen kan vi inte gör så mycket med just nu. Där ska läggas golv innan vi packar upp allt där. Men förhoppningsvis blir golvet lagt denna eller nästa vecka :D

I fredes fyllde jag som sagt år, och jag hade en underbar födelsedag. Firade den hemma hos Sofie med mina underbara flickor. Hade en riktigt rolig kväll. I lördes va det Grisfest i Malmö hos pappa. Hade även där en rolig och trevlig kväll. Jag bestämde mig för att köra hem, ville hem till huset och min säng. Igår körde jag och älsklingen in och storhandlade sen fixa vi lite i huset, satte upp spegel och tavlor. På kvällen kom töserna,Robin och Fille. Blev taco,vin och en massa snack =)

Nu har jag precis tagit mig en dusch och ska snart börja plugga lite engelska innan jag ska köra in till stan och träffa snutt och uträtta några ärenden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0