Onsdag

God Morgon!

I måndes lagade dom vår bil, dom lovade att vara klara till halv 4 så vi kunde köra till Malmö men dom blev inte klara fören vid halv 5 och jag va då lagom arg. Hade fått ringa och avboka min tid hos min syster. Så håret får fixas när jag kommer hem igen. Men vi körde till pappa ändå, jag ville se fotbollen. Det var en bra match och tre pinnar till MFF. Gjorde även mitt muntliga i WebbDesigne i måndes och jag fick ett MVG, så sjukt nöjd är jag. Äntligen är jag klar med kursen.

Igår hade jag en slappe dag efter skolan. Jag låg nog mesta delen av kvällen på soffan. Sofie kom bort och snacka en runda.

Ska snart fixa till mig innan skolan, blir lugnt i skolan idag får sluta vid halv 3 :) Och då måste vi fixa lite saker för resan. Måste packa idag. Jag jobbar ju till klockan sju imorgon och på fredag vid 06.22 går tåget mot kastrup :) Jag kan fortfarande inte fatta att vi åker till Tunisien på fredag. Men det ska bli så sjukt skönt.

Nä nu har jag lite annat att fixa innan skolan.

På fredag,På Fredag,på Fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0